تا دوشنبه هفته آینده و برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) چیز زیادی باقی نمانده، اما از همین حالا افشای اطلاعات از محصولات مورد انتظار برای رونمایی در این رویداد آغاز شده است.

ساعاتی پیش وبسایت 9to5mac اسکرین‌شات‌هایی منتشر کرده که iOS 13 و حالت تاریک جدید آن را به نمایش می‌گذارند. به نظر می‌رسد که حالت تاریک iOS به داک سیستم عامل و حتی اپلیکیشن‌هایی مثل موزیک و ابزار اسکرین‌شات هم گسترش پیدا می‌کند.

همچنین گفته شده که اپل برای فعالسازی حالت تاریک یک سوییچ مجزا در کنترل سنتر هم در نظر خواهد گرفت. اما به غیر از حالت تاریک، iOS 13 تغییرات دیگری را هم در بر خواهد گرفت. از جمله این تغییرات که در اسکرین‌شات‌های فاش شده به چشم می‌خورند می‌توان به تحول کامل اپلیکیشن Reminders اشاره کرد.

 

اپلیکیشن یادآور جدید iOS 13 دارای چهار بخش مجزای Today، Scheduled، Flagged و All است و حالا می‌توانید در میان یادآورهای ثبت شده به جستجو هم بپردازید. همچنین گزارشات حاکی از آنند که اپل دو اپلیکیشن Find my Friends و Find my iPhone را هم در یک اپلیکیشن واحد به نام Find My ترکیب کرده که به احتمال زیاد این موضوع در WWDC به طور رسمی اعلام می‌شود.

اما در iOS 13 اپلیکیشن Health هم تغییرات گسترده‌ای به خود دیده، اپ Maps به‌روزرسانی شده و می‌توان از آیپد به عنوان صفحه نمایش دوم مک نیز استفاده کرد. با این وجود نمی‌توان منکر آن شد که حالت تاریک پرطرفدارترین ویژگی در نسخه جدید این سیستم عامل خواهد بود.

تا امروز اطلاعات نسبتا زیادی از iOS 13 منتشر شده که بخشی از آن‌ها را در این مقاله دیجیاتو برایتان گردآوری کردیم. اما شکی نیست که اپل برای مراسم WWDC سورپرایزهایی را هم در نظر گرفته که تا این لحظه از فاش شدن در امان مانده‌اند. با این حساب باید منتظر بمانیم و ببینیم که اوضاع در هفته آینده چطور پیش می‌رود و اپل چگونه کاربرانش را غافلگیر خواهد کرد.

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتراینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر