نرم افزار PRO-Video player KM, HD 4K Perfect Player-MOV, AVI v2.3.2 Paid اندروید یک پخش کننده فیلم و ویدیو است که به شما اجازه می دهد ویدیوهای خود را به شکلی عالی مشاهده کنید. این نرم افزار توانست جزو 30 اپلیکیشن برتر گوگل پلی در سال 2014 قرار بگیرد. فیلم های سینمایی، سریال های تلویزیونی، انیمیشن ها، ویدیوهای خانگی و ضبط شده توسط موبایل و انواع و اقسام فایل های ویدیویی را با بالاترین کیفیت ممکن توسط این برنامه مشاهده نمایید. این پخش کننده اندرویدی از 30 زبان مختلف پشتیبانی می کنید، به شما اجازه کنترل و مدیریت زیرنویس ها و سرعت پخش ویدیوها را می دهد. قابلیت چندپردازشی در این پخش کننده به شما اجازه می دهد همزمان با ارسال یک پیام کوتاه یا مرور وب، ویدیوهای خود را نیز تماشا کنید. پشتیبانی از انواع زیرنویس با قابلیت همگام سازی، کنترل سرعت پخش ویدیو و پشتیبانی از گوگل درایو به منظور پخش فایل های ویدیویی ذخیره شده در آن، از جمله قابلیت های این پخش کننده قدرتمند می باشند.


ویژگی های برنامه KMPlayer Pro اندروید :
شناور صفحه نمایش: عملکرد چند تکلیفی – هنگامی که یک پیام ارسال می کنید یا وب را مرور می کنید تماشای ویدئوی خود را ادامه دهید.
پشتیبانی از زیرنویس: پشتیبانی از تمامی فرمت های زیرنویس با کنترل همگام سازی کامل.
پشتیبانی پخش: کم کردن سرعت یا افزایش سرعت هر فیلم. (کاهش سرعت 0.1~4.0 افزایش سرعت).
کنترل یک انگشت: کنترل کامل در نوک انگشت شما – پخش، شروع/توقف، پرش، حجم صدا، و روشنایی.
علاقه مندی: سازماندهی تمام فیلم های مورد علاقه خود در پوشه Favorite خود.
ذخیره سازی ابر: Google Drive پشتیبانی می شود، تمام ویدیوهای ذخیره شده خود در Drive را به سرعت و به آسانی پخش کنید.

فرمت های پشتیبانی شده :
3g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv, f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v, mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg, mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg, nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod, ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc

 

 

لینک دانلود نرم افزار