چهارمین مرحله جذب نیروی امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امروز شنبه ۱۱ خردادماه آغاز شده و تا ۱۸ همین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش وزارت ارتباطات، در چهارمین مرحله جذب نیروی امریه سربازی در این وزارتخانه، مشمولانی با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا قابلیت شرکت دارند. همچنین با توجه به نیازمندی‌های پرسنلی ستاد و دستگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات، رشته‌های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق، بیوانفورماتیک در مقاطع فوق، در این مرحله از فراخوان نیروهای امریه جذب می‌شوند.

مهلت ثبت نام افراد متقاضی از امروز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۲ ظهر ۱۸ خرداد ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی، پیگیری و پایش را از طریق سامانه «جذب امریه» در سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام دهند. در قدم اول نیز باید وارد قسمت ثبت نام شوید.

 

توجه کنید که در هنگام ثبت‌نام شماره تلفن همراه و کد شهر برای شماره ثابت خود را بدون عدد صفر وارد کنید. همچنین از آنجائیکه این دوره، مختص به جذب مشمولان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا است، باید چکيده پايان‌نامه خود را حداکثر در ۳۰۰ کلمه به زبان فارسی بنویسید و در صورت نداشتن پايان نامه، در کادر مربوطه این موضوع را ذکر کنید.

 

درصورت داشتن مقاله و کتاب هم در قسمت مربوطه می‌توانید تا ۶ عنوان کتاب یا مقاله را ذکر کنید و چکیده آنها را حداکثر تا ۳۰۰ کلمه بنویسید. در قسمت دلايل انتخاب وزارت ارتباطات جهت انجام امريه، به تشريح دلايل حداکثر در ۳۰۰ کلمه بپردازيد. سوابق تجربی خود را به صورت نام شرکت، سازمان زمينه فعاليت مدت همکاری عنوان شغلی اعلام کنید. در انتها نیز پس از بارگذاری اطلاعات و ارائه مستندات تحصیلی و عکس پرسنلی، اطلاعات شما ثبت و کد پیگری نمایش داده می‌شود.

 

بر همین اساس متقاضيان باید پس از اتمام زمان ثبت نام ، جهت اطلاع از وضعيت پذيرش يا عدم پذيرش به سامانه مراجعه و در تمام مراحل با استفاده از كدملی و كد پيگيری وضعيت ثبت نام خود را مشاهده کنند. در صورت پذيرش اوليه، نتیجه از طریق اطلاعيه‌های درج شده در سايت اين وزارت يا صفحه اطلاع رسانی وضعيت فرايند ثبت نام، اعلام خواهد شد تا فرد برای مصاحبه حضوری مراجعه کند. گفتنی‌ست مدارك لازم، زمان و مكان مصاحبه در هنگام پيگيری وضعيت ثبت نام نمایش داده خواهد شد و نيازی به تماس تلفنی يا مكاتبه يا درج اطلاعيه در اين خصوص نیست. با این حال در صورت هرگونه ابهام با شماره تلفن ۸۸۱۱۴۴۷۳ تماس بگیرید.

 

گفتنی‌ست خدمت سربازی در قالب امريه به مدت ۲۴ ماه است و افراد انتخاب شده ابتدا باید دوره آموزش نظامی بگذرانند و پس از آن به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کنند تا برای خدمت به واحدهای تابعه معرفی شوند.

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتراینجارا کلیک نمایید.

منبعخبر