صبح امروز، نوزدهمین دوره از نمایشگاه مخابراتی تلکام ایران با حضور وزیر ارتباطات، آغاز به کار کرد.
نوزدهمین دوره از نمایشگاه ایران تلکام صبح امروز با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا تاریخ ۱۴ مهرماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

تلکام امسال با شعار «دستاوردهای تازه، فرصت‌های پیش‌رو» با حضور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران، شرکت‌های سندیکای مخابرات ایران و ۲۳۰ شرکت از بخش خصوصی، ۱۶ شرکت از بخش دولتی و ۲۰ شرکت خارجی برگزار می‌شود.

سیدجمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید که دستاوردهای صنعت مخابرات در حوزه‌های جدیدی همچون اینترنت اشیاء، ارزهای دیجیتال و توسعه‌ی پوشش ارتباطات روستایی، از جمله‌ی ظرفیت‌های نمایشگاه تلکام نوزدهم به‌شمار می‌رود.

در نمایشگاه تلکام امسال ۵۲ محصول جدید در حوزه‌ی ICT معرفی و روانه‌ی بازار کشور خواهد شد، چهار پنل تخصصی نیز با موضوعات «اینترنت اشیاء، فرصت‌ها و چالش‌ها»، «بازآفرینی صنایع ICT»، «توسعه‌ی ارتباطات ثابت، فرصت‌ها و چالش‌ها» و «فرصت‎های سرمایه‌گذاری در ICT» برگزار می‌شود.

زومیت طبق سنت همیشگی خود، پوشش گسترده‌ای از رویداد تلکام ۱۳۹۷ خواهد داشت؛ بنابراین اگر به اخبار حوزه‌ی ارتباطات و فناوری کشور و رخدادهای پیرامون آن علاقه‌ دارید، زومیت را طی روز‌های آینده، جدی‌تر از همیشه دنبال کنید.

منبع خبر