پس از انتشار شایعات فراوان در مورد پرچم‌دار ردمی، این شرکت امروز به‌طور رسمی تیزری منتشر کرد که در آن اطلاعات جالبی از پرچم‌دار خود نمایش داد.

 

مدتی بود که اخباری در مورد گوشی پرچم‌دار ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی مطرح می‌شد و امروز این شرکت به‌طور رسمی تأیید کرد که یک گوشی پرچم‌دار با برند ردمی در راه است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، دوربین سلفی پرچم‌دار ردمی بالاجهنده یا پاپ‌آپ است؛ این موضوع در تیزری که ردمی منتشر کرده، به‌وضوح قابل مشاهده است و بنابراین شایعات و تصاویر قبلی در خصوص طراحی این گوشی تأیید می‌شوند.

مقاله‌ی مرتبط:
برند زیرمجموعه شیائومی با گوشی پرچمدارش کاربران را غافلگیر خواهد کرد
ردمی در یک تیزر کوتاه که در حساب شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده، از همکاری با جدیدترین قسمت فیلم انتقام‌جویان یا Avengers: Endgame خبر داده است و این یعنی احتمالا شاهد نسخه‌ی ویژه‌ای از پرچم‌دار ردمی نیز باشیم؛ البته اوپو F11 پرو که پیش‌تر معرفی شد نیز چنین نسخه‌ای دارد و باید دید ردمی چه تمهیدی برای این نسخه‌ی ویژه داشته است.

در متن موجود در ویدیویی که ردمی منتشر کرده، در توصیف پرچم‌دار این شرکت این گونه آمده است که «فیلم اکشن جدید رونمایی شده و حالا ستاره‌ی جدیدی در راه است.»

 

ویدیوی مذکور هیچ‌گونه مشخصات فنی از دستگاه فاش نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که پردازنده‌ی آن، اسنپدراگون ۸۵۵ باشد و احتمالا ردمی از همان حسگر ۴۸ مگاپیکسلی به‌کاررفته در ردمی نوت ۷ پرو در این گوشی نیز بهره بگیرد.

در خصوص سایر مشخصات، شایعات از وجود رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای پرچم‌دار ردمی خبر می‌دهند و نمایشگر آن را ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن +Full HD توصیف می‌کنند.

 

واسه دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر