شیائومی در کنفرانس تکنولوژی ارتباطی در پکن، اطلاعاتی کلیدی در مورد حسگر دوربین 64 مگاپیکسلی سامسونگ به نام ISOCELL GW1 ارائه کرد. علاوه بر آن تیزری از یک گوشی جدید که با دوربین 108 مگاپیکسلی این شرکت عرضه خواهد شد هم به حضار نشان داد.

ادعا می‌شود که برند زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی، جزو اولین برندهای دنیاست که از سنسور جدید 64 مگاپیسکلی ISOCELL GW1 سامسونگ استفاده می‌کند. این حسگر در واقع به اندازه 38 درصد پیکسل‌های بیشتری نسبت به یک دوربین 48 مگاپیکسلی فراهم می‌کند. شیائومی اعتقاد دارد که این تکنولوژی به کاربران اجازه ثبت عکس‌هایی با روشنایی و جزئیات بیشتر را می‌دهد.

 


سنسور ISOCELL GW1 با اندازه 1/1.7 اینچ و سایز پیکسلی 1.6 میکرومتر یکی از سنسورهای بزرگ به شمار می‌آید. اسمارت فون ردمی که قرار است از این سنسور استفاده کند با قابلیت‌هایی مثل ISOCELL Plus برای بهبود بازتولید رنگ‌ها، Smart ISO و Hybrid 3D HDR همراه می‌شود. عکس‌هایی که با این دوربین جدید گرفته می‌شوند رزولوشنی برابر 6936×9248 داشته و حجم هر عکس ممکن است تا 19 مگابایت هم برسد. بنابراین با وجود این کیفیت و ابعاد، امکان چاپ عکس‌هایی با تراکم 72 نقطه بر اینچ و ابعاد 3.26×2.44 متر برای کاربران فراهم می‌شود.

اسمارت فون ردمی در سه ماهه پایانی 2019 در هند عرضه خواهد شد و بر اساس اطلاعاتی که تا به حال از آن منتشر شده، احتمالا از یک دوربین چهارگانه استفاده خواهد کرد.

در حالی که رویداد مذکور بیشتر حول معرفی سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی سامسونگ می‌گشت که قرار است گوشی ردمی را همراهی کند، شیائومی تیزری از یک گوشی جدید در سری می نمایش داد. این گوشی اولین دستگاهی خواهد بود که با حسگر 108 مگاپیکسلی سامسونگ همراه می‌شود. حسگر جدید می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن 9024×12032 پیکسل بگیرد.

شایعاتی از یک منبع موثق ادعا می‌کنند که این سنسور در گوشی شیائومی می میکس 4 مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به هر حال این ادعا می‌تواند با انتظاراتمان از نسل بعدی می میکس همراستا باشد.

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر