آدیداس طی همکاری تازه اش با شرکت سوئدی Zound از هدفون های ورزشی جدیدی رونمایی کرد. این محصولات که تحت نام آدیداس اسپورت وارد بازار می شوند، شامل هدفون داخل گوشیFWD-01 و هدفون روگوشی RPT-01 می شوند و هر دویشان برای کاربرانی طراحی شده اند که حین دویدن یا انجام تمرینات ورزشی دوست دارند به موزیک گوش دهند.

آدیداس

 

FWD-01 به خاطر برخورداری از استاندارد IPX4 در برابر عرق بدن مقاوم است. این هدفون مجهز به یک سیم بافت دار است که به سختی گره می افتد و سری های مغناطیسی خاصی برای آن در نظر گرفته شده که میتوانید با کمک آن هدفون را دور گردن خود قرار دهید. طبق گفته آدیداس این هدفون ها پس از هر بار شارژ تا ۱۶ ساعت قابلیت پخش موسیقی دارند و به لطف بهره گیری از تکنولوژی جدیدی به نام «شفافیت پسیو» یا passive transparency امکان شنیدن صداهای پیرامونی را هم برای کاربر فراهم خواهند کرد.

اگر به هدفون های روگوشی علاقمند هستید آدیداس محصول دیگری به نام RPT-01 را معرفی کرده که بالشتک های قابل تعویض و قابل شستشوی منحصربفردی دارد. این هدفون همچنین مکانیزمی برای فیت کردن ابعادش متناسب با اندازه سر کاربر دارد و به خاطر دارا بودن استاندارد IPX4 در برابر عرق بدن نیز مقاوم است. طبق اعلام شرکت سازنده عمر باتری این هدفون پس از هر بار شارژ چهل ساعت است.

آدیداس

 

یک جوی استیک چهار جهته نیز روی کاپ گوش سمت راست این هدفون تعبیه شده است که پخش موسیقی و کنترل صدای خروجی را میسر می کند. بدنه این هدفون نیز از استحکام و انعطاف پذیری بالایی بالایی برخوردار است و بارها و بارها میتوانید آن را خم و راست کنید.

هر دوی این هدفون ها تا اواخر این ماه وارد بازار می شوند. قیمت تعیین شده برای مدل FWD-01 برابر با ۱۴۹ دلار و برای مدل RPT-01 در حدود ۱۶۹ دلار است.

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر