در بازی موبایل Persephone شما متوجه می‌شوید که مرگ نه‌تنها پایان زندگی نیست، بلکه می‌تواند پلی به‌سوی موفقیت هم باشد. با زومجی همراه باشید.

بازی موبایل Persephone را می‌توان یکی از خلاقانه‌ترین آثاری دانست که در سبک پازل ارائه شده است و استودیو Plug in Digital سعی کرده است که از عنصر مرگ و شکست برای خلق یک گیم پلی جذاب استفاده کند. اینبازی اندروید و آیفون شما را در مراحل مختلف قرار می‌دهد و در ابتدا هیچ راهنمایی‌ای از روند داستان بازی هم نمی‌کند. این شما هستید که باید متوجه روح کلی بازی شوید.

هنگامی که بازی Persephone شروع می‌شود، شما هیچ‌گونه اطلاعی از روند بازی ندارید و در همان مرحله اول زمین‌گیر می‌شوید. وقتی که کمی با بازی درگیر می‌شوید و راه‌های مختلف را برای فرار از تله‌ها امتحان می‌کنید، تازه متوجه می‌شوید که قضیه از چه قرار است. در پیش‌زمینه داستانی دو زوج عاشق را می‌بینیم که با یکدیگر حرکت می‌کنند و ناگهان یکی از آن‌ها توسط یک هیولای ناشناس ربوده می‌شود. حال پسرک باید راه خود را پیش بگیرد و از طریق عبور از مراحل، به دنبال یار خود باشد. در گیم‌پلی این اثر شما هم می‌توانید با کشیدن انگشتان خود روی صفحه نمایش و هم با زدن دکمه‌های کنترلی، شخصیت بازی را از مونع عبور دهید و به حرکت در محیط بازی بپردازید. هنگامی که در یکی از تله‌ها می‌افتید و کشته می‌شوید نباید فکر کنید که کار تمام شده است؛ جسد شما روی تیغه‌ها یا تله‌های دیگر باقی‌ می‌ماند تا شما بتوانید عبور کنید. این روند کلی بازی است و گرچه ممکن است کمی عجیب به‌نظر برسد، اما خلاقیت جذابی است که از جانب سازندگان ارائه شده است. این جسد در حدود ۵ ثانیه روی مانع قرار می‌گیرد و شما می‌توانید حتی به‌صورت چندباره از روی آن‌ عبور کنید. شما می‌توانید دو یا سه بار جسد خود را روی تیغه‌های متوالی بیندازید و از روی آن عبور کنید. دقت داشته باشید که باید طرح و برنامه خاصی برای عبور از موانع داشته باشید و به نوعی روی معماهای بازی تفکر کنید.

بازی Persephone گرافیک بسیار جذاب و زنده‌ای دارد و موسیقی هم در کنار آن واقعا آرامش‌بخش است. بازی بیش از ۶۰ مراحل معمایی برای‌تان خواهد داشت که در ۵ محیط زیبا و رنگارنگ تجربه خواهید کرد. این محیط‌ها طراحی بسیار خوبی دارند و نسبت به محیط‌های دیگر منحصربه‌فرد هستند. موانع و تله‌های بازی در هر محیط تازه‌ می‌شوند و ابدا تجربه تکراری احساس نخواهید کرد. مکانیزم هر مرحله با مراحل دیگر متفاوت است و همواره چالش جدیدی برای ذهن شما محسوب خواهد شد. شما باید راه‌حل کلیدی مراحل را پیدا کنید و مطابق با آن پیش بروید. راه حل بسیار ساده‌ است و تنها باید به مرگ به عنوان پل نگاه کرده باشید.

گیم‌پلی منحصربه‌فرد بازی باعث می‌شود که تجربه جدیدی از بازی‌های معمایی این پلتفرم داشته باشید.

ذکر این نکته در بازی Persephone بسیار مهم است که مرگ شما باید چه زمان، در چه جایی و چگونه صورت بگیرد تا اینکه برای شما فایده داشته باشد. با توجه به گیم‌پلی خاص بازی، سرعت‌عمل بسیار مهم است و می‌توانید با افزایش سرعت حرکت انگشتان خود، از مرگ‌های چندباره استفاده بیش‌تری ببرید و به نقاط حساس برسید. جایگاه‌هایی در محیط مشخص هستند که اگر به آن‌ها برسید به‌نوعی بازی شما ذخیره می‌شود و با مرگ خود می‌توانید از همان‌جا کار خود را شروع کنید. این مکان‌های ویژه اهمیت بالایی دارند و می‌توانند کمک زیادی به حل معماها کنند.

مراحل متنوع بازی Persephone، در ۵ محیط منحصربه‌فرد و رنگارنگ قرار گرفته‌اند.

گویی دنیاهای بازی در فضا قرار دارند و هر کدام از مراحل سیاره‌ای منحصربه‌فرد هستند و شما را به معشوقه خود نزدیک‌تر می‌کنند. موانع پویا هم در بازی وجود دارند و باید زمان‌بندی مناسبی برای عبور از آن‌ها داشته باشید؛ به‌طور مثال لیزرهایی راه شما را بسته‌اند و شما باید ابتدا روی یکی از پرتگاه‌ها کشته شوید و سپس یکی از جعبه‌ها را در مسیر لیزر قرار دهید تا راه‌تان برای رسیدن به جایگاه ویژه بعدی باز شود. این‌ها مراحل اولیه‌ای هستند که تفکر چندانی لازم ندارند؛ اما در مراحل بعد همین مکانیسم خاص گیم‌پلی بازی چالش‌های سخت اما جذابی را برای‌تان فراهم می‌کند.

بازی Persephone یک اثر سرگرم‌کننده و بسیار جذاب است و می‌تواند با مراحل پرتعداد خودش شما را محو گیم‌پلی عالی بازی کند. پس‌زمینه داستانی بازی حکم شروعی جذاب است و باید شخصیت اصلی بازی را به معشوق نهایی‌اش برسانید. Persephone به‌خوبی نشان می‌دهد که یک خلاقیت ساده می‌تواند پتانسیل بالایی داشته باشد. تعدد جالب مراحل این اثر و چالش‌های سختی که در مراحل نهایی تجربه می‌کنید، به‌خوبی گواه این حقیقت است و شما را با یکی از بهترین آثار این سبک در پلتفرم موبایل آشنا می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود ios از اپ استور

دانلود android از پلی استور