در چند روز گذشته اخباری مبنی بر جمع‌آوری تابلوهای دو شرکت ال‌جی و سامسونگ از فروشگاه‌های سطح شهر منتشر شده و نگرانی‌هایی را دراین‌زمینه برای مردم ایجاد کرده است. البته این اولین باری نیست که شایعه‌ی خروج ال‌جی و سامسونگ از ایران خبرساز می‌شود اما این بار هم مانند گذشته این خبر تکذیب شده و ال‌جی و سامسونگ اعلام کرده‌اند در بازار ایران حضور خواهند داشت.

کاوه مفتخری، مدیر ارشد بازاریابی ال‌جی در ایران، 

عوض شدن تابلوی مغازه‌ها را با موضوع پایان کار ال‌جی در بازار ایران غیر مرتبط دانست و گفت:

ما همچنان فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهیم و گلدیران نیز اجناس ال‌جی را موجود دارد و در حال فروش هستیم. اینکه برخی فروشگاه‌ها تابلوهای خود را عوض کرده‌اند به‌معنای پایان کار ال‌جی نیست. جی پلاس در حال تعویض تابلوهای خود است اما ال‌جی همکاری خود را همچنان با گلدیران ادامه می‌دهد و اجناس نیز در بازار موجود هستند، تابلوهای ال‌جی نیز هنوز هست و اینکه برخی مغازه‌ها تابلوی خود را تغییر می‌دهند بحث دیگری است.

اینکه این موضوع پایان کار ال‌جی در ایران است ۱۰۰ درصد شایعه بوده و عوض شدن تعدادی تابلو نشان‌دهنده‌ی پایان کار ال‌جی در ایران نیست. محصولاتی مانند موبایل، کولر گازی، تهویه هوا و تلویزیون‌های صنعتی و... درحال‌حاضر موجود هستند و حداقل تا یک سال آینده مشکلی از نظر موجودی این اقلام وجود ندارد. حتی در مورد خدمات پس از فروش نیز جای هیچ نگرانی نیست؛ انجام این کار سخت‌تر از قبل است اما همچنان خدمات پس از فروش ال‌جی مانند گذشته انجام می‌شود.

همچنین به نقل از یک منبع آگاه در سامسونگ، این شرکت نیز همچنان در بازار ایران حضور خواهد داشت. ما با بخش گروه سام سرویس نیز دراین‌زمینه صحبت کرده‌ایم و قرار شده است اطلاعاتی در مورد جریان تولید و خدمات پس از فروش این شرکت به‌زودی ارائه دهند؛ اطلاعات تکمیلی در این مطلب به‌روزرسانی خواهد شد.