کمپانی چینی شیائومی اخیرا در وبسایت Weibo نشانه هایی از موبایل گیمینگ بلک شارک 2 پرو را نمایش داد و تایید کرد این دستگاه مرداد ماه معرفی خواهد شد. از آنجایی که مدل قبلی موبایل گیمینگ شیائومی از چیپست اسنپدراگون 855 استفاده می کرد، به احتمال قوی در نسخه پرو شاهد حضور اسنپدراگون 855 پلاس خواهیم بود.

پردازنده گرافیکی چیپست اسنپدراگون 855 نسبت به مدل استاندارد 15 درصد سریع تر است
حالا نیز امتیاز کسب شده توسط این موبایل در تست گیک بنچ تجهیز آن به آخرین چیپست اسنپدراگون را تایید می کند. علاوه بر این نتایج به دست آمده نشان می دهند قدرت این موبایل از تلفن ROG 2 ایسوس نیز بیشتر خواهد بود، موبایلی که نتایج بنچ مارک های آن هم چندی پیش لو رفته بود. طبق نتایج به دست آمده، موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 پرو موفق به کسب امتیاز 3632 در بخش تک هسته ای و 11304 در بخش چند هسته ای شد. همچنین مشخص شده شیائومی این دستگاه را به 12 گیگابایت رم مجهز کرده است.

موبایل گیمینگ شیائومی

 

با توجه به نتایج نسخه قبلی، سری پرو عملکردی کمی سریعتر از مدل استاندارد خواهد داشت. نسخه قبلی در همین بنچ مارک موفق شده بود در بخش تک هسته ای 3462 امتیاز و در بخش چند هسته ای 10765 امتیاز کسب کند. با توجه به اینکه چیپست اسنپدراگون 855 پلاس دارای یک هسته پرایم اورکلاک شده است، افزایش امتیاز در بخش تک هسته ای را می توانیم مربوط به مدیریت بهتر بارهای پردازشی سینگل ترد بدانیم.

علاوه بر هسته پرایم سریع تر، پردازنده گرافیکی چیپست اسنپدراگون 855 نیز نسبت به مدل قبلی 15 درصد سریع تر است، که می تواند تجربه بازی روی موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 پرو را به مقدار قابل توجهی بهبود دهد. برای اطلاع از تغییرات دیگر این موبایل غیر از تجهیزش به چیپست جدید اسنپدراگون، باید تا معرفی آن منتظر بمانیم.

گفتنی است ایسوس نیز قبل از شیائومی موبایل گیمینگ ROG 2 را معرفی خواهد کرد و احتمالا شاهد رقابت سرسختی بین این دو پرچمدار دنیای موبایل گیمینگ خواهیم بود.

 

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر