طراحی گوشی های تاشو همین الان هم عجیب و غریب است اما گوگل عجیب ترین ایده ای که تاکنون دیده ایم را در سر می پروراند.

گوگل در آخرین کنفرانس I/O خود اعلام کرد که در حال کار روی چندین طرح اولیه از گوشی های هوشمند تاشو است. اخیراً تصاویری مرتبط با پتنتی منتشر شده که یکی از این طرح ها را نشان می دهد. درخواست ثبت این پتنت در سال گذشته میلادی به اداره جهانی حقوق مالیکیت معنوی ارائه شده بود و به تازگی منتشر شده است. این پتنت به گوشی هوشمند تاشو خاصی اشاره دارد که مشابه با یک کتاب بسته می شود.


پیش از این نمونه های تقریباً مشابه کتاب از سوی شرکت های دیگر هم دیده شده بود اما پتنت گوگل یک تفاوت عمده دارد: دستگاه مورد نظر گوگل از نمایشگری تاشو با چندین صفحه بهره می برد. آن طور که وبسایت آلمانی LetsGoDigital اشاره کرده صفحات چندگانه این دستگاه مشابه با کتاب به طور کامل از پنل های نمایشگر تاشو تشکیل شده اند.

پنل های نمایشگر اولد که نقش صفحات را بازی می کنند بخش کلیدی این دستگاه هستند و همان بخشی به حساب می آیند که ظاهر این دستگاه عجیب و غریب را تشکیل می دهند. نمایشگرها همچنین مشابه با کتاب از بخش انتهایی به هم وصل می شوند و بخش پشتی دستگاه هم میزبان باتری، پردازنده و دوربین است.

انتظار نمی رود به این زودی ها شاهده عرضه گوشی تاشو گوگل با این طراحی عجیب باشیم؛ چرا که به طور معمول این شرکت زمان زیادی را برای بررسی ایده های متفاوت صرف می کند و این دستگاه با طراحی خاص شاید هیچگاه در محصولی نهایی جایی نداشته باشد.

 

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر