در حالی که تنها 4 ماه از معرفی گلکسی واچ اکتیو سامسونگ گذشته تصاویری منتسب به نسل بعدی این ساعت هوشمند منتشر شده است.

پیش از این وبسایت سم موبایل اعلام کرده بود که سامسونگ در حالکار روی نسخه جدیدی از گلکسی واچ اکتیو است. بنا بر ادعای این وبسایت نسل دوم این ساعت در دو اندازه 40 و 44 میلی متری روانه بازار می شود و در عین حال نسخه ای از آن از شبکه های مخابراتی LTE هم پشتیبانی می کند.


ظاهراً نسخه LTE از باتری بزرگتر 340 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و نسخه وای فای باتری ضعیف تر 237 میلی آمپر ساعتی دارد. به نظر می رسد گلکسی واچ اکتیو 2 هم مشابه با مدل قبلی فاقد قاب چرخنده اطراف ساعت خواهد بود. در حالی که این قاب کار کردن با ساعت را ساده تر می کند اما عدم حضور آن موجب شده بود گلکسی واچ اکتیو در مقایسه با گلکسی واچ ظریف تر باشد.

علاوه بر این برخی از کلیدها در گلکسی واچ اکتیو 2 طراحی متفاوتی دارند. در کنار ساعت دو کلید تعبیه شده و به دور یکی از آنها حلقه قرمز رنگی به چشم می خورد. در بخش زیرین که یک حسگر ضربان قلب بزرگ قرار گرفته است.


احتمال می رود این ساعت از محافظ نمایشگر گوریلا گلس DX بهره مند باشد. از دیگر مشخصات احتمالی می توان به 1.5 گیگابایت رم در کنار 4 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. علاوه بر این اشاره شده که شماره یکی از مدل ها احتمالا SMR-825 و دیگری SMR-835 خواهد بود.

از آنجایی که هنوز ماه ها تا زمان معرفی گلکسی واچ اکتیو 2 مانده است احتمال می رود این ساعت هوشمند در نسخه نهایی با تغییراتی همراه شود.

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر