پلیس راهنمایی و رانندگی از تغییر شرایط پرداخت خسارت بیمه نامه خودرو بدون نیاز به کروکی تصادف خبر داد. بر این اساس در مواردی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، از این پس حتما نیاز به گزارش پلیس است این موارد عبارت اند از:

برخورد با خودروهای نظامی یا خودروهای سنگین، تصادف ما بین چند دستگاه اتومبیل، تصادف با شخصی که گواهینامه یا بیمه نامه ندارد، تصادف با غیرمقیم در شهر، تصادف هایی که علت آن عبور از چراغ قرمز باشند، تصادف با شی ثابت، تصادف های شاخ به شاخ، تصادف با موتورسیکلت، مواردی که بیمه نامه امسال با سال گذشته پیوسته نباشد، تصادف هایی که در فاصله 20 روز بعد از صدور بیمه نامه حادث شده باشند، تصادف منجر به جرح و فوت و در انتها تصادف های ناشی از حرکت دنده عقب.

 

براساس این گزارش الباقی انواع تصادفات، که خسارت آن تا سقف 9 میلیون تومان باشد، نیازی به کروکی تصادف ندارند و پرداخت آن ها بدون کروکی انجام می شود.

 

در انتها لازم به یادآوری می دانیم که به مواردی همچون تصادف با شی ثابت و تصادف با شخصی غیرمقیم در شهر، توجه بیشتری داشته باشید چرا که ممکن است در ذهنتان الزام آنها در انجام کروکی، بی ربط و غیر ضروری به نظر بیایند. اما از این ابلاغیه به بعد، روند انجام فرایند پرداخت خسارت، حتما نیاز به کروکی تصادف دارند.

 

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتراینجارا کلیک نمایید.

منبعخبر