نشست الکامپ تاکز امروز با حضور مدیر ارتباط شرکت پرداخت الکترونیک سامان، مدیر برند ارتباط فردا، مدیرعامل رایکا و مدیر مسئول تبلیغات در جستجوی کافه بازار انجام شد.

 

نشست الکامپ تاکز امروز ساعت ۱۳ در سالن ۱۰ و ۱۱ محل نمایشگاه‌های تهران صورت گرفت و طی آن آقایان پدرام سالمی، مدیر ارتباط شرکت پرداخت الکترونیک سامان، کورش عباسی، مدیر برند و ارتباطات شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا، محمد نائینی، مدیرعامل رایکاد و محمدحسین جوادی، مدیر تبلیغات در جستجوی کافه بازار از دغدغه‌های خود در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ سخن گفتند.

آقایان محمد نائینی و کورش عباسی در ابتدا از روند رو به رواج دیجیتال مارکتینگ ابراز خرسندی کردند و یکی از دغدغه‌های اصلی این حوزه را نبود یک دپارتمان اختصاصی جهت تفهیم چیستی دیجیتال مارکتینگ به شرکت‌ها عنوان کردند. به‌گفته‌ی آقای عباسی آنچه در روند بازخوردگیری از تبلیغات دیجیتال اهمیت دارد، پایین آوردن سطح انتظارات و صبور بودن است.

 

در ادامه‌ی این نشست آقای سالمی ضمن اشاره به سابقه‌ی سامان در فرآیندهای دیجیتال حوزه‌ی مالی، یه تلاش‌های این شرکت برای رواج شیوه‌ی پرداخت اینترنتی و اطمینان‌بخشی به کاربران در خصوص امنیت آن اشاره کرد و رویکرد حال حاضر مشتریان به این نوع خدمات را بسیار بهتر از گذشته توصیف کردند. با وجود این، به اعتقاد آقای سالمی هرچند میزان بازخوردی که این شرکت از تبلیغات دیجیتال دریافت کرده قابل‌قبول بوده است؛ اما از بین این بازخوردها درصد مشتری واقعی هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله دارد.

 

محمدحسین جوادی که مسئولیت تبلیغات در جستجوی اپلیکیشن کافه‌بازار را برعهده دارد، ضمن اشاره به نمونه‌های موفق تبلیغات در حوزه‌ی اپلیکیشن‌های مالی، نکته‌ی مثبت در مورد تبلیغات در جست‌وجو را هدفمند بودن آن دانست. به‌گفته‌ی آقای جوادی، بسیاری از شرکت‌ها برای پی بردن به اینکه کاربر دقیقا به‌دنبال چه محتوایی می‌گردد، حجم کلانی از داده را تحلیل می‌کنند؛ اما در این‌گونه از تبلیغات کاربر به وضوح آن‌چه را که به‌دنبال آن است، تایپ می‌کند و اپلیکیشن می‌تواند تبلیغاتی که در آن حوزه وجود دارد، به کاربر پیشنهاد کند.

 

برای دیدن اخبار فناوری بیشتر اینجا کلیک کنید

منبع خبر