بلبل جان عنوان یک پلتفرم دیگر داخلی تماشای آنلاین فیلم و سریال است که توسط استودیوی RaymonGroup برای استفاده رایگان روی دستگاههای اندرویدی طراحی و روی گوگل پلی منتشر شده است.با نصب اپلیکیشن بلبل جان روی اسمارت فون خود، میتوانید به انواع فیلم و سریال که در ژانرهای مختلف روی بانک این پلتفرم قرار داده شده اند ، به صورت رایگان دسترسی یابید و بدون تبلیغات آزار دهنده به تماشای این رسانه ها بپردازید و اوغات فراغت خود را پر کنید ، بخصوص اگر عاشق دنیای هنر و حوزه سینما هستید ، حسابی شما را سرگرم خواهد کرد.

برنامه Bolbol jan دارای یک رابط کاربری مدرن و جذاب است و با دسته بندی عناوین مختلف و ابزارهای جستجو ، پیدا کردن و تماشای رسانه ها را برای شما آسان کرده است. تمامی امکانات هوشمند از جمله هوش مصنوعی برنامه در اختیار شماست تا به راحتی بتوانید از زمان خود بهترین استفاده ممکن را ببرید.

شاید یکی از مهمترین وِیژگی های اپلیکیشن بلبل جان، رایگان بودن آن است. برخلاف سایر برنامه‌های رقیب شما بدون نیاز به خریداری اشتراک می‌توانید به تمام آرشیو این برنامه دسترسی پیدا کنید. اما گذشته از رایگان بودن، فیلم‌های قرار گرفته در این پلتفرم قابلیت دانلود نیز دارند. شما همچنین می‌توانید فایل‌ها را از روی حافظه اصلی گوشی به حافظه‌های اکسترنال کپی کرده و انتقال دهید.

از دیگر امکاناتی که پس از نصب برنامه بلبل جان برای تلویزیون در اختیار شما قرار خواهد گرفت امکان جستجوی آرشیو فیلم‌ها و سریال‌ها و عدم وجود تبلیغات آزاردهنده است. همچنین شما در صفحه مربوط به هر فیلم می‌توانید مشخصات آن را مشاهده کرده و امتیاز خود به عناوین مختلف را ثبت نمایید.

همچنین امکان دانلود عناوین با کیفیت‌های مختلف و البته زبان اصلی نیز وجود دارد. برخی از این عناوین نیز انکود اختصاصی این پلتفرم هستند و برخی دیگر نیز متعلق به انکودرهای شناخته‌شده‌ای مثل RARBG هستند. پس از دسترسی به بلبل جان برای اندروید باکس یا گوشی، رابط کاربری ساده برنامه‌ از شما استقبال خواهد کرد. می‌توانید به دسته‌بندی‌های مختلف مراجعه کرده و عناوین را براساس امتیازات یا موضوع مشاهده کنید. امکان ایجاد لیست علاقه‌مندی‌ها، دسترسی به سریال‌ها و فیلم‌های برتر نیز از دیگر قابلیت‌های برنامه بلبل جان است.