از آنجایی که افرادی که به استانبول سفر می کنند معمولاً نمی توانند از خرید در مراکز خرید بزرگ گذر کنند این برنامه بسیار کاربردی خواهد بود. برنامه ای که ما به شما معرفی می کنیم به خوبی می تواند بازارهای بزرگ استانبول و مراکز خرید را به شما معرفی کند. اپلیکیشن Grand Bazaar  همانگونه که از نامش پیدا است به عنوان یک دیکشنری کوچک تمام اطلاعات مورد نیاز از بازار استانبول را در اختیار شما قرار می دهند.

یکی از برنامه های کاربردی در ترکیه اپلیکیشن گرند بازار بوده که چرخیدن و دور زدن در بازار بزرگ استانبول را برای شما آسان می کند. چنانچه شما از وضعیت بازار آگاهی نداشته باشید ممکن است با دشواری بتوانید مراکز خرید مورد نظر را پیدا کنید. این نرم افزار به افرادی که قصد دارند در مراکز خرید خاص وسایل و کالاهای مورد نیاز را خرید کنند به خوبی خدمات خود را ارائه می دهد. افرادی که تجربه استفاده از این نرم افزار را دارند معمولاً با رضایت بالایی خدمات آن را دریافت می کنند.

از خدمات ارائه شده توسط این نرم افزار علاوه بر یافتن فروشگاه و رستوران مورد نظر می توان ارائه مکان فروشگاه مورد نظر جهت خرید کالای خاص را نام برد. با استفاده از منوی جدا سازی شده در این نرم افزار می توانید مستقیم به فروشگاه مورد نظر رفته و مقصود خود را پیدا کنید.

نقشه بر روی این نرم افزار تعبیه شده به خوبی شما را از وجود مغازه های دیگر آگاه خواهد کرد. این نرم افزار یکی از اپلیکیشن های کاربردی ترکیه است و به زبان انگلیسی و ترکی و به صورت رایگان خدمات خود را عرضه می کند.