پلاک خودروی P 7 دوبی که به عنوان گران‌ترین پلاک خودروی دنیا شناخته می‌شود اخیراً روی رولزرویس کالینان منصوری نصب شده است.

پلاک P 7 دوبی با فروش به قیمت ۱۵ میلیون در حراجی امارات به گران‌ترین پلاک خودروی دنیا تبدیل شد. احتمالاً برخی عزیزان در آن زمان به دنبال یافتن پاسخ این سؤال بودند که پلاک یاد شده روی چه خودرویی نصب خواهد شد و حالا پاسخ این سؤال داده شده است. در آن حراجی خاص که در هتل چهارفصل دوبی برای مبارزه با گرسنگی در سراسر جهان برگزار شد ۲۷ میلیون دلار نیز برای این هدف جمع‌آوری گردید.

حالا که سروصدای مربوط به خرید خبرساز پلاک خودروی یاد شده خوابیده است ما می‌توانیم مقصد نهایی P 7 را ببینیم. اخیراً ویدئویی در پیج اینستاگرام NVN موتور ورکس منتشر شده و یک دستگاه رولزرویس کالینان منصوری تک ساخت را به نمایش گذاشته است. در این ویدئو شاهد روشن شدن چراغ‌ها و باز شدن درب خودرو هستیم تا به این ترتیب قدبلند منحصربه‌فرد منصوری را تماشا کنیم. خودروی موردبحث توسط چندین خودروی شاخص دنیا همچون فراری لافراری و مرسدس بنز SLS AMG GT احاطه شده است.



ظاهراً رولزرویس کالینان منصوری جهت نصب محافظ بدنه PPF در این شرکت حضور یافته است. خودروی تک ساخت یاد شده که با نام مستعار منصوری Linea D’Oro شناخته می‌شود از تریم طلای ۲۴ عیار در سراسر بدنه استفاده می‌کند؛ اما آنچه باعث تمایز هرچه بیشتر شاسی‌بلند موردبحث شده رنگ بدنه جذاب آن است. تکمیل کننده جزئیات ظاهری کالینان منصوری نیز رینگ‌های ۲۴ اینچی فورج کاری شده هستند. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۷ لیتری توئین توربو با ۵۶۳ اسب بخار قدرت قرار دارد. البته منصوری جادوی خود را روی نیروگاه آهنین کالینان اعمال کرده تا قدرت آن به فراتر از ۶۰۰ اسب بخار برسد؛ بنابراین این خودرو نه تنها ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد بلکه از نظر پرفورمنس نیز بسیار خوب عمل می‌کند. حالا محصول خاص منصوری با نصب این پلاک خاص‌تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد، این‌طور نیست؟