شارژ سریع گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالا از نوع صد واتی که چند وقت پیش معرفی شد نخواهد بود اما یکی از افشاگران قابل اعتماد ادعا کرده این موبایل از استاندارد شارژ سریع جدیدی پشتیبانی خواهد کرد.

این منبع آگاه به تازگی در یک توییت که با عکس لئونارد داوینچی، نقاش مشهور دوره رنسانس همراه است اعداد "101101" را نوشته؛ اینجاست که ماجرا جالب می شود.

گلکسی نوت 10 احتمالا با سه برابر سرعت بیشتر از اس 10 شارژ خواهد شد
همانطور که احتمالا قبلا شنیده اید اسم رمز گلکسی نوت های جدید «داوینچی» است که سامسونگ از آن برای هر دو دستگاه نوت 10 و نوت 10 پرو و نسخه های 5G آنها استفاده می کند. در نهایت این ارتباط ممکن است اتفاقی باشد اما به نظر می رسد با اطلاعاتی درباره پرچمداران آینده سامسونگ مواجهیم. با یک جستجوی ساده گوگل برای 101101 متوجه می شویم حالت نوشتن باینری عدد "45" است. در نتیجه اگر تمام قطعات پازل را کنار هم بچینیم به این نتیجه می رسیم که این توییت احتمالا به قابلیت شارژ سریع گلکسی نوت 10 اشاره دارد.

 

قابلیت شارژ سریع در سری اس 10 اکنون تنها از 15 وات پشتیبانی می کند در نتیجه امکان شارژ سریع 45 واتی در گلکسی نوت 10 پیشرفت چشم گیری محسوب خواهد شد. بنا بر آخرین اخبار و اطلاعات به دست آمده، گلکسی نوت 10 پرو از باتری 4500 میلی آمپری استفاده خواهد کرد که نسبت به نسل قبل افزایشی 500 میلی آمپری خواهد داشت.

 

البته جای دادن باتری با این ظرفیت سامسونگ را مجبور به ایجاد برخی تغییرات در این تلفن مانند چینش عمودی دوربین ها و حذف جک 3.5 میلی متری هدفون کرده. با اینکه این اتفاق ممکن است باعث آزرده شدن طرفداران این برند شود، اما سال گذشته وان پلاس در مدل 6T نشان داد حذف جک هدفون باعث افزایش 400 میلی آمپری طرفیت باتری شده بود.

گفته شده مدل کوچکتر و ارزان تر گلکسی نوت به باتری 3400 میلی آمپری مجهز خواهد شد که برای استانداردهای این سری کوچک محسوب می شود، اما با توجه به اندازه صفحه نمایش 6.28 اینچی آن به نظر با جمع و جور ترین تلفن این سری رو به رو خواهیم شد.

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر