جالب است بدانید تمامی قوانین راه ها و مواردی مانند آیین نامه رانندگی را کشور آلمان ایجاد کرد . حالا می خواهیم با هم به بررسی این مورد بپردازیم که کدام مدل از برند بنز در این کشور پرفروش ترین است و افراد زیادی تا به امروز این مدل را خریداری کرده اند البته آمار گرفته شده در سال 2022 و 2023 هست و این یعنی این آمار برای همین سال هاست و دور نیست .

همانطور که می دانید آلمان را با بی ام و و بنز و پورش می شناسند و اگر از 100 نفر بپرسید آلمان به چه چیزی معروف است بدون شک می گویند ( بنز ) و حالا می خواهیم ببینیم از این همه مدل بنز در این کشور کدام مدل بیشترین فروش را داشته است .

مدل A یعنی اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم کلاس A مدلA200 بیشترین فروش را در این کشور داشته است اما دلیل آن چیست ؟ دلیل اصلی پرفروش ترین بودن این مدل از سری مدل ها و کلاس های بنز این است که این مدل شکل ظاهری بسیار مناسبی دارد و آپشن های جدیدی بر روی این ماشین ست می شود که به شما حس سوار شدن در یک ماشین سوپر لوکس را می دهد .

البته نکته مهم این است که قیمت این ماشین نه زیاد بالاست و نه زیاد کم اما مهمترین مورد این است که این مدل از بنز شرایط اقساطی بسیار قوی و عالی دارد طوری که اقشار ضعیف جامعه می توانند به راحتی این خودرو را خریداری کنند چیزی که شاید برای ما یک رویایی بیش نباشد اما با در نظر گرفتن کلیت جامعه برند بنز کاری کرد که تمام افراد بتوانند حس خوب سوار شدن در یک ماشین سوپر لوکس را داشته باشند و برای همین هم هست که بنز در آلمان دارای محبوبیت بیشتری است .