سونی چه زمانی پرده‌ی نهایی را از روی کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ بر می‌دارد؟ مایکروسافت در رویداد The Game Awards 2019 با رونمایی از Xbox Series X، ازلحاظ تبلیغاتی در بازار کنسول‌های نسل جدید پیش افتاد. به‌همین دلیل احتمالا سونی نیز زمان زیادی را از دست نخواهد داد و به‌دنبال جبران حرکت رقیب است. کارشناسان تصور نمی‌کنند که برند ژاپنی برای رونمایی از کنسول جدید خود تا E3 2020 منتظر بماند و ۶ ماه برتری تبلیغاتی را به رقیبش اهدا کند.

ظاهرا در هفته‌ی پیش‌رو، اخبار بیشتری پیرامون کنسول بازی سونی پلی‌استیشن ۵ خواهیم شنید. نمایشگاه 2020 از اولین روزهای هفته‌ی آتی شروع می‌شود و سونی نیز حضوری جدی در لاس‌وگاس خواهد داشت. کنفرانس خبری ژاپنی‌ها در ابعاد عظیم برگزار شده و برای کاربران سرتاسر جهان، به‌صورت زنده استریم می‌شود. سونی اطلاعات زیادی درباره‌ی کنفرانس خبری خود منتشر نکرد و تنها متنی کوتاه و مبهم را به اشتراک گذاشت:

آینده درحال نزدیک شدن است. سونی در CES 2020 نسخه‌ای منحصربه‌فرد از آینده را معرفی می‌کند. خلاقیت و فناوری با شیوه‌ای کاملا جدید با هم ترکیب می‌شوند و احساسات و هیجان جدیدی را رها می‌کنند.

برخی رسانه‌ها تصور می‌کنند که شعار «نسخه‌ای منحصربه‌فرد از آینده» به جزئیات جدید از PS5 مرتبط می‌شود. درواقع نمی‌توان انتظار محصول دیگری از شرکت ژاپنی داشت. شاید آن‌ها نسخه‌ای جدید از هدست PSVR معرفی کنند یا یک فناوری جدید برای تلویزیون‌های 8K در نظر داشته باشند؛ اما هیچ‌یک از این موارد به چنین شعارهای باشکوهی مرتبط نیستند.

درنهایت برای فهمیدن منظور سونی از شعارهای بلندپروازانه، نیاز به زمان زیادی نداریم. کنفرانس خبری این شرکت در CES 2020 در روز ششم ژانویه و ساعت پنج بعدازظهر به‌وقت محلی (۱۷ دی ساعت ۰۴:۳۰) برگزار می‌شود. زومیت در پوشش خبری نمایشگاه لاس‌وگاس، اخبار مهم کنفرانس خبری سونی را منتشر خواهد کرد.