اپل با معرفی اپل واچ سری 4 پایان نسخه ویژه این ساعت هوشمند که به Edition معروف بود را رقم زد، اما شاید این مدل های لوکس دوباره به ویترین مغازه ها راه یابند. به تازگی نشانه هایی از مدل های سرامیکی و تیتانیومی اپل واچ در نسخه بتای watchOS 6 دیده شده است.

وب سایت iHelp BR این اطلاعات را در نسخه بتای watchOS 6 به دست آورده که بازگشت نسخه سرامیکی و همچنین اضافه شدن نسخه تیتانیومی اپل واچ را به سبد محصولات اپل نوید می دهد. البته هنوز نمی دانیم این مدل ها جزو سری 5 هستند یا به عنوان نسخه ویژه ای از سری 4 معرفی می شوند. با این حال اپل همیشه در کنار ارتقاء سخت افزاری، تغییرات ظاهری را هم در دستور کار خود قرار می دهد.

 

بدین ترتیب علاقه مندان پرشمار اپل واچ گزینه های بیشتری را برای انتخاب پیش رو دارند. تیتانیوم ماده گران قیمت تری نسبت به استیل محسوب می شود و درخشش کمتری دارد، اما از نظر استحکام بهتر است. این ماده همچنین وزن کمتری دارد و در برابر خط و خش هم مقاوم تر است. کاربران اپل واچ جنس سرامیک را بهتر می شناسند. این جنس شکننده، به شدت در برابر فرسودگی مقاومت می کند. هر دو گزینه فوق مخصوص علاقه مندان کالاهای خاص محسوب می شوند؛ کالاهایی که شاید در نگاه اول لوکس بودن را فریاد نزنند ولی به خوبی توجه حرفه ای ها را به خود جلب می کنند.

البته نباید از قیمت بسیار بالای این محصولات هم به راحتی عبور کنیم. مواد اولیه این ترکیبات قیمت بالایی دارند و فرایند ساخت آنها هم به مراتب دشوارتر از ترکیبات عادی است، هرچند دانش مهندسی اپل از عهده تولید انبوه این محصولات بر می آید. خریدن مدل ویژه و گران قیمت یک ساعت هوشمند که یکی دو سال دیگر از رده خارج می شود هم از آن تصمیمات عجیب است که فقط از قشر خاصی بر می آید.

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر