تکنیک SUT روشی کم‌تهاجمی است و از روش‌های کاشت موی بدون جراحی به شمار می‌آید، لذا شما در این تکنیک درد، خونریزی، بی‌هوشی و بخیه را تجربه نخواهید کرد. دوره‌ی بهبودی یا ریکاوری آن کوتاه است. سوراخ‌های کوچک در بانک مو تا ۷ روز و در ناحیه‌ی گیرنده حداکثر تا ۱۴ روز بعد التیام می‌یابند

علت برتری کاشت مو به روش SUT نسبت به سایر روش های رایج، برداشت سریع و دقیق گرفتها است که زیر نظر مجرب ترین تیم دوره دیده و باتجربه کاشت مو انجام می شود و پس از آن نگهداری گرفتهای برداشته شده و سلامت آنها تا مرحله کاشت و انجام اسلیفت های بسیار ظریف کاشت گرفت ها که به فاصله زیر یک میلی متر انجام می شوند. اینها برخی از مزایای این تکنیک نسبت به سایر روش های کاشت مو می باشد.

در این تکنیک دیگر مانند روش های کاشت موی سنتیFITوFUTنیازی به جلسات متعدد پشت سر هم، طولانی شدن مدت زمان برداشت و کاشت مو و همچنینشاهد خستگی بیمار نخواهیم بود.

 

از سایر مزایای کاشت مو به روشSUTمی توان به انجام طراحی خط رویش یاHair lineبه وسیله تیم مجرب کاشت مو هماهنگ با مدل دلخواهی که شخص مد نظر دارد اشاره کرد. علاوه بر این مشاهده موهای کاشته شده پس از کاشت موی طبیعی که به اندازه نیم الی یک سانتی متر است، در همان روز اول کاشت با تراکم بسیار بالا در یک جلسه را می توان از دیگر مزایای این روش نام برد.

 

در تکنیک کاشت موبه روشSUTهیچ مویی هدر نخواهد رفت و از بین رفتن فولیکول های برداشت شده به صفر خواهد رسید. در طی این فرآیند به مقدار تراکم بانک موی فرد بیشترین برداشت گرفت ها را شاهد می باشیم و با فریز کردن فولیکول های مو، همه گرفت های برداشت شده سالم خواهد ماند. البته این کار توسط تیم مجرب کاشت مو با دقت بالا و بسیار ظریف در محل مورد نظر پیوند داده خواهد شد. پس از انجام عمل کاشت موبه وسیلهمرکز موی رنسانس ، تحریک و تقویت فوق العاده سریع مو و رشد و زخیم شدندوباره موهای قبلی فرد راشاهد خواهیم بود.

 

تکنیک کاشت موبا روشSUTبهترین و اثر گذارترین شیوه برای پیوند موی طبیعی در حال حاضر است و اندازه تراکم لازم و مورد نیاز توضیح داده شده توسط این مرکز با نرم افزارها و برنامه های مخصوص به بیمار نشان داده می شود.