برنامه‌ی Yubo پلتفرمی برای یافتن دوستان جدید از طریق استریم کردن و تعامل با دیگران به صورت زنده است. در یوبو می‌توانید از طریق چت کردن با افراد نزدیک خود یا از سراسر دنیا دوست پیدا کنید. محتوای موردعلاقه‌ی خود را با دوستان به اشتراک بگذارید. همزمان با صحبت با یکدیگر از یوتیوب ویدیو ببینید یا آهنگ گوش کنید.


امروزه برنامه های اجتماعی بی شماری وجود دارد که توجه شما را به خود جلب می کند ، بنابراین گاهی اوقات ممکن است کمی دشوار باشد که بفهمید کدام یک از آنها برای ثبت نام در واقع ارزش وقت خود را دارند.

این همیشه یک نشانه خوب است ، هنگامی که افراد دیگر با یک برنامه جدید سوار می شوند و سرویس شروع به جلب توجه ویروسی می کند. این چیزی است که در اطراف اتفاق می افتد یوبو یک برنامه جدید اجتماعی است که هدف شما پیدا کردن دوستان و انجمن های واقعی جدیدی است که می توانید با آنها در پاتوق باشید.

یوبو چیست؟

Yubo یک برنامه اجتماعی است که در آن می توانید دوستان جدید پیدا کنید ، آنها را اضافه کنید ، با سایر افراد همفکر خود به گروه ها بپیوندید و با هم دور هم بشوید. به شما امکان می دهد با هم جریان مستقیم داشته باشید یا با هم گروه شوید ، به افرادی که با آنها ارتباط دارید پیام دهید و حتی طیف وسیعی از بازی ها را با هم انجام دهید.

این امر باعث جذابیت درخشان شما می شود که به شما امکان می دهد دوستان جدید پیدا کنید و با همه آنها در یک مکان معاشرت کنید. بعلاوه ، هدف آن افراد جوان تر است ، بدین معنی که افراد گروه سنی خود را پیدا خواهید کرد.

یوبو چگونه کار می کند؟

Yubo به شما اجازه می دهد دوستان خود را برای رشد شبکه ای از ارتباطات اضافه کنید ، اما همچنین به شما اجازه می دهد تا مباحث را دنبال کنید تا ببینید چه کسی به همان چیزهای شما علاقه مند است ، چه ورزش ، بازی های ویدیویی ، موسیقی یا هر چیز دیگری.

البته مطمئناً ، چیزی وجود دارد که باعث بهبود یوبو می شود - پخش جریانی مستقیم! این برنامه تنظیم یک پخش را برای تنظیم دقیق دوستانتان آسان می کند ، چه بخواهید یک برنامه اجرا کنید یا فقط مدتی بنشینید و گپ بزنید. هنگامی که سازندگان یا پخش کنندگان محتوای مورد علاقه خود را به هشدارهای معمول خود می رسانند ، می توانید در زمان واقعی با هم وصل شوید و فیلم های YouTube را با هم تماشا کرده و با آنها واکنش نشان دهید و چت کنید.

شما همچنین می توانید به راحتی برای دوستان خود پیام های مستقیم ارسال کنید و آن را به یک روش کامل برای معاشرت با همسران خود به روشهای مختلف تبدیل کنید. به علاوه ، شما می توانید با بازی های واقعاً سرگرم کننده نیز همراه شوید تا کارها را کمی تعاملی تر کنید.

این که آیا معنی اصلی doodles دیگران را بازی می کنید ، بازی های مختلف را انجام می دهید یا چندین گزینه دیگر ، این باعث می شود Yubo برنامه ای باشد که در واقع معاشرت را ترغیب می کند ، نه فقط پیام رسانی.


چگونه یوبو تهیه کنیم:

همین حالا می توانید Yubo را از طریق تلفن هوشمند iPhone یا Android خود بارگیری کنید ، یک حساب کاربری ایجاد کنید و ادامه دهید - فوق العاده سریع و آسان است.