سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کاربران با دریافت کد سجام و ورود به اپلیکیشن، می‌توانند اهداف خود را برای سرمایه‌گذاری مشخص کنند که شامل زمان مد نظر برای رسیدن به هدف و مبلغی است که در آن زمان می‌خواهند به آن دست یابند. پس از کلیک‌کردن روی دکمه‌ی شروع سرمایه‌گذاری، بامبو مسیر رسیدن به هدف را برای آن‌ها ترسیم خواهد کرد.

منظور از مربی مالی چیست؟
یک مربی مالی، فردی یا خدمتی است که به شما کمک می‌کند به‌راحتی و با درنظرگرفتن توان مالی شما، به اهدافتان برسید. اپلیکیشن بامبو رویکردی کاملا مطابق با تعریف بالا دارد. این اپلیکیشن مسیری را برای شما ترسیم می‌کند که با توان مالی شما هم راستا باشد و در طی مسیر هدف همراه شما خواهد بود.

بامبو چگونه پول‌های شما را سرمایه‌گذاری می‌کند؟
شاید یکی از بزرگ‌ترین مزیت های اپلیکیشن بامبو، بهره‌مندی از دانش و تجربه هلدینگ مالی مفید است. کارگزاری مفید طی بیست و شش سال تجربه فعالیت در بازار مالی کشور را دارد و هم‌اکنون بیش از پنج هزار میلیارد تومان دارایی سرمایه‌گذاران را در قالب ابزارهای متنوع سرمایه‌گذاری می‌کند و یکی از بزرگ‌ترین فعالان بازار بورس و سرمایه در ایران است. پرداخت های که کاربران در اپلیکیشن بامبو انجام می‌دهند، مستقیما در صندوق های سرمایه‌گذاری کارگزاری مفید سرمایه‌گذاری می‌شوند. این صندوق های به نوعی سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بورس تلقی می‌شوند و برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها شما نیازی با آشنایی با تحلیل های بورسی و در اختیار داشتن زمان آزاد زیاد ندارید.

سرمایه‌گذاری از طریق گوشی‌های همراه
اینوست-تک (Invest-tech) یکی از جدیدترین ترندهای گروه مالی در گوشی‌های همراه است. این حوزه به‌تازگی در دنیا به وجود آمده است و بامبو می‌تواند به‌عنوان اولین فعال این حوزه در کشور ما شناخته شود. همان‌طور که اپلیکیشن‌های خرید اینترنتی فرایند خرید کالا را برای کاربران ساده تر و چندین برابر سریع‌تر کردند ، یا اپلیکیشن های حوزه پرداخت خدمات بانکی و پرداخت زندگی روزانه ما را راحت‌تر و سریع‌تر کردند، اپلیکیشن های حوزه اینوست-تک به کاربران کمک می‌کنند تا بدون مشغله و قرار دادن زمان زیاد و کاهش چشمگیر ریسک در فعالیت‌های سرمایه‌گذاری، درآمد خود را با استفاده از تلفن همراه سرمایه‌گذاری کنند و به اهداف مالی خود برسند.