گوشی Y9s از جدید‌ترین میان‌رده‌های هواوی است که به‌تازگی وارد بازار کشور شده است. هواوی وای ۹ اس به صفحه‌نمایش ۶/۵۹ اینچی فوق‌عریض با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱ درصدی مجهز است. یکی از تغییرات این گوشی نسبت به نسل قبلی، استفاده از حسگرهای جدید در بخش دوربین است. هواوی Y9s از سه دوربین استفاده می‌کند و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آن می‌تواند جزئیات بسیاری هنگام تصویربرداری ثبت کند. درکنار دوربین اصلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی به‌منظور سنجش عمق میدان تعبیه‌ شده است.

این محصول به‌زودی در بازار ایران قابل دسترس و خریداری خواهد بود. اما کسانی که علاقه دارند پیش از دیگران این گوشی را در دست بگیرند، می‌توانند از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب هواوی در سرتاسر کشور (بیش از ۱۸۰ فروشگاه) و پرکردن فرم درخواست، بدون پرداخت هیچ وجهی برای پیش خرید Huawei Y9s اقدام کنند.

فرایند تحویل گوشی‌ها از ١٧ بهمن آغاز خواهد شد و کسانی که پیش خرید را انجام داده‌اند، با تحويل رسيد مربوطه و پرداخت هزینه گوشی در این روز، گوشی هواوی Y9s 2019 را همراه هديه ویژه‌، یک دستگاه هدست بی‌سیم FreeLace هواوی تحويل خواهند گرفت. هدست هواوی FreeLace با قیمتی حدود یک ميليون تومان، از دیگر محصولات جدید هواوی در ایران است که درحال‌حاضر صرفا به کسانی که Y9s را پیش‌خرید کنند، تحویل داده می‌شود.

برای کاربرانی که به‌دنبال خرید آنلاین هستند، امکان پیش خرید Y9s 2019 در سایت ديجیكالا از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۶ بهمن وجود دارد و کسانی که این خرید را از دیجی‌کالا انجام دهند نیز هدیه ویژه این طرح را دریافت خواهند کرد. شما می‌تونید برای مشاهده‌ی قیمت گوشی Y9 2019 و Y9s 2019 از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.