خردادماه امسال، شیائومی می بند ۴ با نمایشگر رنگی، دستیار صوتی و توان بیشتر معرفی شد. براساس اعلام وانگ هوانگ، بنیانگذار، رئیس هیئت مدیره و مدیر ارشد اجرایی شرکت هوآمی(Huami) از زیرمجموعه‌های شیائومی، می بند ۵ در مرحله‌ی توسعه قرار دارد.

وانگ هوانگ در تماس تلفنی با Wareable اعلام کرد: «در حال توسعه‌ی شیائومی می بند ۵ هستیم.» وی در ادامه‌ی صحبت خود افزود:

زمان دقیق معرفی و عرضه‌ی شیائومی می بند ۵ هنوز مشخص نشده است. اما توسعه‌ی می بند ۵ را با همکاری شیائومی آغاز کرده‌ایم. درنتیجه طولی نخواهد کشید که شاهد معرفی می بند جدید به بازار خواهیم بود. با وجودی که شیائومی می بند ۴ به‌تازگی معرفی شده است، اما قصد داریم احتمالا برای سال بعد شیائومی می بند ۵ را معرفی کنیم.

 

باتوجه به گفته‌های وانگ هوانگ، زمان دقیق معرفی و عرضه‌ی می بند ۵ هنوز به‌صورت قطعی مشخص نشده ولی به‌نظر می‌رسد باید اوایل سال ۲۰۲۰ منتظر رونمایی آن باشیم. حداقل می‌توانیم امیدوار باشیم چینی‌ها می بند جدید را درحدود ماه ژوئیه (خردادماه) و تقریبا یک سال پس از معرفی می بند ۴ به بازار معرفی کنند.

اطلاعات خاصی در مورد مشخصات می بند ۵ منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم تا اخبار بیشتری در مورد آن به‌اشتراک گذاشته شود. می بند ۴ فاقد GPS است؛ بنابراین اگر مدل بعدی بتواند با بهره‌مندی از GPS‌ و البته قیمت پایین به بازار عرضه شود، شیائومی به فروش خوبی دست خواهد یافت.