تمام این ایده های کسب و کار از موفق ترین و سودآورترین ایده های کسب و کار هستند که اگر به دنبال کسب و کار زود بازده، کسب و کار جدید و ایده کسب و کار اینترنتی هستید به شما توصیه می‌شود حتما یکی از این مشاغل را امتحان کنید. اما با این وجود یادتان باشد که برای موفقیت در هر کاری تلاش و همت و پشتکار شما حرف اول را می‌زند.

۱. ارایه خدمات ترجمه

به لطف اینترنت، دنیا به یک دهکده‌ی جهانی تبدیل شده‌است. از آن‌جایی‌که زبان انگلیسی همه‌گیر است، درخواست برای ترجمه بسیار زیاد است. هر آدمی می‌خواهد در عرصه‌ی جهانی حاضر شود و زبان انگلیسی یک لازمه‌ی بدیهی است. علیرغم ابزارهای مختلف ترجمه‌ی موجود در بازار، مترجمان و مفسران در هرصورت محبوب هستند و مشتریان خودشان را دارند.

۲. راه اندازی آرایشگاه سیار

با ایده های کسب و کار جدید دیگر نیازی نیست برای اجاره‌ی یک مکان هزینه‌ی گزافی پرداخت کنید. به راحتی با تعویض دنده‌ی اتومبیل‌تان به محل مشتری می‌رسید و می‌توانید انواع خدمات آرایش و پیرایش مو، کاشت ناخن، خدمات زیبایی و غیره را ارائه دهید.

۳. تعمیرات تلفن همراه

با گسترش گوشی‌های تلفن همراه نیاز به تعمیر آن‌ها نیز بیشتر شد. بسیاری از صدمات وارد شده به گوشی‌های همراه غیر مرسوم هستند. اگر به تعمیرات تلفن همراه آشنا هستید پس این ایده کسب و کار را جدی بگیرید.

۴. نگهداری از کودکان

امروزه و در کلان‌شهرها می‌توانیم زنان شاغل زیادی ببینیم و در غالب موارد هماهنگ کردن کار با بچه‌ها برای آن‌ها دشوار است. اگر در یک کلان‌شهر، خدمات نگهداری از کودکان را آغاز کنید قطعا موفق خواهید شد.

۵. مشاوره بازاریابی اینستاگرام

این روزها بسیاری از کارآفرینان از طریق شبکه‌های اجتماعی درآمدزایی می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین و پرسودترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر اینستاگرام است. مردم درباره‌ی اینستاگرام چیز زیادی نمی‌دانند و شرکت‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند، از این رو مشاوره بازاریابی اینستاگرام یکی از بهترین ایده های کسب و کار جدید محسوب می‌شود.

افرادی که ساعت‌های زیادی صرف اینستاگرام می‌کنند تمام ویژگی‌های آن را می‌شناسند و این ایده کسب و کار مختص آن‌ها است. مشاوره‌‌ی بازاریابی اینستاگرام از صفر ریال شروع می‌شود. تنها کار یکه باید انجام دهید این است که تبحرتان را در این شبکه‌ی اجتماعی نشان دهید.

۶. طراحی اپلیکیشن برای کودکان

امروزه کودکان بسیاری از زمان خود را پای کامپیوتر، تبلت و گوشی‌های هوشمند می‌گذرانند. با توجه به این‌که کودکان در عصر تکنولوژی و با تکنولوژی بزرگ می‌شوند والدین تمایل دارند کودکانشان از اپلیکیشن‌های مناسب و مفیدی استفاده کنند که به رشد و سرگرم‌شدن‌شان کمک کند. این ایده‌ی بسیار خوبی برای رسیدن به درآمد است. برای این‌که ایده‌های‌تان را به اپلیکیشنی برای گوشی‌های هوشمند یا تبلت تبدیل کنید باید با برنامه‌نویسی آشنا باشید. همچنین می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند unity 3d نیز استفاده کنید که در ساخت اپلیکیشن به شما کمک می‌کنند. انتخاب با شماست، زمان‌تان را صرف بازی‌های کامپیوتری کنید یا با ساخت آن‌ها به ثروت و شهرت برسید. وقتی کودکان بازی شما را به بازی‌های دیگر ترجیح بدهند به درآمد می‌رسید.

۷. آموزش نرم‌افزار

تکنولوژی در دنیای مدرن امروز مرسوم و ارزا‌ن است. مردم برای مطالعه یا برای سرگرمی، کامپیوتر را به کتاب ترجیح می‌دهند. جوامع امروزی بسیار به کامیپیوتر وابسته هستند، از این رو یکی از بهترین راه‌های درآمدزایی از این کامپیوترها این است که آموزشگاه کامپیوتر آنلاین خودتان را که برنامه‌های مختلف کامپیوتری را آموزش می‌دهد راه‌اندازی کنید. پس از راه‌اندازی این آموزشگاه در شبکه‌های اجتماعی مختلف آن را تبلیغ کنید. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید علاقه به نرم‌افزارها و برنامه‌های کامپیوتری است که می‌توانید استفاده یا نصب آن‌ها را به دیگران آموزش دهید.

۸. نویسنده‌ی آزادکار

لازمه‌ی یک محتوای با کیفیت در اینترنت این است که گام به گام پیش بروید. روش جذابیت‌بخشی به محتوا تغییر اساسی داشته‌است. آدم‌ها به داده‌های فشرده، ضروری و مهم نیاز دارند. در دوره‌ای که تبلیغات استاندارد کم‌کم به فراموشی سپرده می‌شود، و تبلیغات به مرور  محدود می‌شوند، نیاز به فهرست مقالات مستقل و نوآورانه بیش‌تر و بیشتر می‌شود.

اگر با کلمات خوب بازی می‌کنید، و و می‌خواهید از سکوت و آرامش منزل‌تان بهره ببرید، این کار مختص شماست.

۹. طراح داخلی

یک طراح داخلی دائما با مباحث و آزمون‌های جدید روبروست. این کسب و کار ترکیب فوق‌العاده‌ای است از نوآوری، پیشرفت، تعهد و اشتیاق.

۱۰. بلاگ‌نویسی

عصر آینده بر وبلاگ نویسی متمرکز است. به‌همین دلیل است که وبلاگ نویسی مورد اقبال و توجه قرار گرفته‌است.

اگر از ترکیب کردن، جستجو کردن، ضبط فیلم، عکاسی و از این قبیل کارها لذت می‌برید – پس شما مرد این کار هستید. به شهرت رسیدن در این زمینه دشوار است ولی اگر به شهرت برسید بهره‌ی زیادی از آن خواهید برد.

۱۱. مشاور سئو

آیا از فوت و فن موتورهای جست‌وجو سر در می‌آورید، و در برنامه‌هایی نظیر گوگل آنالیتیکس مهارت دارید؟ صاحبان بیش‌تر شرکت‌های کوچک متوجه‌ی این حقیقت نیستند که بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (سئو) چه‌قدر می‌تواند بر کسب و کارشان تاثیر‌گذار باشد. قدرت سئو را به صاحبان کسب و کارها آموزش دهید تا بتوانند فضای وب‌گاه‌های‌شان را به فنون و ویژگی‌های سئو مجهز کنند. با استفاده از مهارت‌های‌تان به صاحبان کسب و کارها نشان دهید چگونه می‌توانند به درستی اطلاعات تحلیلی مربوط به وب‌گاه‌شان را مطالعه و به درستی از آنها استفاده کنند، و چگونه با استفاده از واژگان کلیدی و ساختار محتوا، ترافیک بیش‌تری برای خود ایجاد کنند.

۱۲. مشاور رسانه‌های‌ اجتماعی

یک  ایده کسب و کار اینترنتی مشاور رسانه های اجتماعی است. شرکت‌های بزرگ‌تر می‌توانند یک نمایندگی یا یک کارمند تمام ‌وقت را برای انجام کارهای مربوط به حساب‌های فیس‌بوک و توییتر‌شان استخدام کنند، ولی کسب و کارهای کوچک‌تر غالبا مجبور هستند کارهای مربوط به بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی را خودشان انجام دهند. صاحبان کسب و کار صرف‌نظر از این‌که به اهمیت رسانه‌های اجتماعی واقف باشند یا آگاهی چندانی از آن نداشته باشند، معمولا همیشه آن‌قدر مشغول انجام مسئولیت‌های بسیار زیادی هستند که نمی‌توانند به شکل مناسب برای ایجاد و اجرای استراتژی‌ رسانه‌های اجتماعی وقت صرف کنند. شما به عنوان یک مشاور می‌توانید به آنها کمک کنید تا بهترین روش‌ها را اتخاذ، و برنامه‌ریزی و محتوایی مناسب را برای مشتریان‌ هدف‌شان به شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند. هرقدر میزان دنبال‌کنندگان‌شان رشد کند، کسب و کار شما نیز رونق بیش‌تری می‌گیرد.

۱۳. فروشنده‌ی صنایع دستی

برخی وب‌گاه‌های خاص، محل‌های مناسبی هستند که هنرمندان صنایع دستی به راحت‌ترین شکل می‌توانند آثار دستی باکیفیت‌شان را نظیر روکش‌های بافتنی یا ظروف شیشه‌ای رنگ‌آمیزی‌شده‌ی منحصربه‌فرد به فروش برسانند. اگر مواد اولیه‌تان را به صورت عمده تهیه کنید، هزینه‌های اولیه‌تان به شدت کاهش می‌یابند، و اگر بتوانید به سرعت سفارش‌های‌تان را افزایش دهید، در کم‌ترین زمان، سود زیادی نصیب‌تان می‌شود. حتی می‌توانید این کار را به صورت یک حرفه‌ی تمام‌وقت انجام دهید.

۱۴. نویسنده‌ی کتاب الکترونیکی

نویسنده شدن بیش از هر زمان دیگری آسان شده است. امروزه با کتاب‌خوان‌ّهای الکترونیکی که جز اصلی هر خانه‌ای شده‌اند، آرزوی انتشار کتاب توسط خود نویسندگان برای بسیاری از آن‌هایی که همواره به مانع بزرگی هم‌چون موسسات انتشاراتی برخورد می‌کردند، تبدیل به واقعیت شده است. با استفاده از ابزار مناسب بازاریابی، می‌توانید کتاب‌تان را در هر زمینه‌ای که باشد، از آشپزی گرفته تا کاهش وزن، و املاک و مستغلات، با موفقیت منتشر کنید.

۱۵. طراح وب‌سایت

بله این یک ایده کسب و کار اینترنتی یا آنلاین بی نظیر است هیچ چیز برای یک وب‌گاه ناخوشایندتر از طراحی ضعیف نیست، و غالبا، اعتبار یک مجموعه را زیر سوال می‌برد. اگر اطلاعاتی در مورد HTML و سلیقه‌‌ی خوبی در طراحی دارید، می‌توانید کسب و کاری خدماتی راه بیندازید که در آن برای کسب و کارهای کوچک وب‌گاه‌های جذاب و ساده طراحی کنید. از مهارت‌های‌تان بهترین استفاده را ببرید و آن‌ را برای صاحبان کسب و کاری که می‌خواهند حضور برخط‌شان (آنلاین) را در اینترنت گسترش دهند، به کار ببرید. مجموعه‌ای جامع از طرح‌های‌تان تهیه کنید، و پس از راه‌اندازی وب‌گاه‌تان، آن‌ مجموعه را جهت نمایش و جذب گروه ثابتی از مشتریان در آن قرار دهید.

۱۶. خدمات خرید و فروش بازار سهام

یک موسسه‌ی خرید و فروش بازار سهام باز کنید و از کاربر نهایی حق دلالی بگیرید. این یک ایده‌ی کاملا رقابتی است زیرا شرکت‌های زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند.

۱۷. فروش رابطه‌ای

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که ‌همیشه نقد و بررسی‌های‌تان را در بخش‌ نظرات مشتریان در وب‌گاه‌هایی نظیر آمازون قرار می‌دهید، دیگر این کار را به صورت رایگان انجام ندهید. تبلیغات دهان به دهان هم‌چنان به عنوان یکی از بهترین راه‌های رسیدن به مشتری برای شرکت‌ها شناخته می‌شود، و بسیاری از کسب و کارها خواهان آن هستند که بخشی از سودشان را با آدم‌هایی تقسیم کنند که دارای قدرت مجاب‌کنندگی‌اند و می‌توانند محصولات‌شان را به عموم معرفی کنند. اگر وب‌گاه شخصی دارید که دنبال‌کنندگان زیادی دارد، کارتان بسیار راحت‌تر می‌شود.

۱۸. نقاشی کنید و آثار هنری اصلی بفروشید.

۱۹. خدمات مرمت و بازسازی عکس با فوتوشاپ

۲۰. عکاسی تجاری و صنعتی و کودکان و ...