به کمک گوگل مپس بقایای یک خودرو که سرنشین آن ۲۲ سال پیش مفقود شده بود، در یک دریاچه در فلوریدا پیدا شد.

بدن ویلیام مولد که سال ۱۹۹۷ مفقود شده بود در ماشین غرق شده در دریاچه‌ای پیدا شده است. به گفته کلانتر محله ولینگتون فلوریدا، پس از برقراری فردی به نام «بری فی» تماس با اداره پلیس، مقامات به دریاچه رفته و با ماشین زرد رنگی مواجه شدند که شامل اسکلت آقای مولد بوده است. به گزارش پلیس محلی، ماشین پیدا شده به شدت زنگ زده و کاملا مشخص بوده که سال‌ها زیر آب غرق شده است.

 

ابتدا یکی از همسایگان آقای بری فی، وی را از وجود ماشین غرق شده آگاه ساخته بود. به گفته‌ همسایه آقای فی، ماشین زرد رنگ به خوبی از طریق گوگل مپس قابل رویت بوده است. اما آقای فی برای اطمینان از صحت این موضوع، از دوست خود کمک گرفته و با پهپاد او، عکسی از بالای دریاچه گرفته تا خود ماشین زرد رنگ را رویت کند.

بر اساس گزارشات پلیس، فرد پیدا شده همان آقای ویلیام مولد است که آخرین بار ۲۲ سال پیش در آن محله دیده شده بود. بر اساس داده‌های پلیس، محله ولینگتون در سال ۱۹۹۷ در حال ساخت بوده و به صورت امروزی، محله‌ای پر رفت و آمد نبوده است. ویلیام مولد ۲۲ سال پیش در این منطقه در یک کلوب شبانه دیده شده بود و قبل از مفقود شدن، همسر خود را از آخرین موقعیت مکانیش مطلع کرده بود.

نکته جالب اما معلوم بودن ماشین زرد رنگ از سال ۲۰۰۷ است، اما تا روز ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ کسی به آن اهمیتی نمی‌داده تا آقای مولد که ۲۲ سال پیش در اثر سانحه‌ای نامعلوم مفقود شده بود، بالاخره پیدا شود.

مقامات دلیلی برای مفقودی وی ارائه نداده‌اند و می‌گویند تنها چیزی که اهمیت دارد پیدا شدن جسد فردی است که ۲۲ سال پیش ناپدید شده بود.

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر