کمپانی چینی لنوو که اخیرا از دو گوشی هوشمند A6 Note و K10 Note رونمایی کرده بود، حالا ساعت هوشمند جدیدی را با نام Lenovo Carme معرفی کرده است. ساعت هوشمند لنوو از یک نمایشگر رنگی لمسی 1.3 اینچی استفاده می‌کند که طراحی 2.5 بعدی خمیده دارد. چنین طراحی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا محتوای صفحه را از زوایای مختلف راحتتر بخوانند.

ساعت هوشمند لنوو می‌تواند اعلانات مرتبط با اس‌ام‌اس‌ها و تماس‌ها را روی نمایشگر نشان داده و قابلیت‌های ورزشی مختلفی مثل گام‌شمار، پایش ضربان قلب و پایش خواب هم با آن همراه شده است. علاوه بر این می‌تواند فعالیت‌های ورزشی مختلف را ردگیری کرده و زمان‌های کم تحرکی کاربر را نیز به او یادآوری می‌کند.

ساعت هوشمند لنوو

 

جدای از قابلیت‌های پایش سلامتی، Lenovo Carme با قابلیت‌های دیگری همچون پیش‌بینی وضعیت هوا، کرونومتر و آلارم ساعت هم همراه شده و کاربر این امکان را نیز خواهد داشت که با استفاده از این ساعت هوشمند گوشی خود را نیز پیدا کند.

لنوو ساعت Lenovo Carme را به استاندارد ضد آب IP68 مجهز کرده و این یعنی می‌توان آن را در هنگام شنا نیز به دست داشت. قابلیت اتصال به اندروید و iOS با استفاده از بلوتوث 4.2 برای این ساعت فراهم شده و بر اساس ادعای لنوو باتری 200 میلی آمپر ساعتی آن هم می‌تواند تا 7 روز استفاده را پاسخگو باشد.

Lenovo Carme با بند لاستیکی همراه شده که در دو رنگ آبی و سبز به کاربران عرضه می‌شود و 50 دلار قیمتگذاری شده است.

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر