سونی از جدیدترین ایرباد واقعاً بیسیم خود به نام WF-H800 Hear.In 3 در رنگ بندی متنوع رونمایی کرد.

یکی از مشکلات ایربادها این است که معمولاً در رنگ های سفید و مشکی تولید می شوند و از رنگ بندی های متنوع خبری نیست. حالا سونی برای آن دسته از کاربرانی که این دو رنگ خسته شده اند ایرباد WF-H800 را معرفی کرده است.

گوشی های ایرباد WF-H800 Hear.In 3 به طور همزمان به تلفن هوشمند کاربر متصل می شوند و سونی مدعی شده مجموعاً 16 ساعت می توان از آنها استفاده کرد. باتری این ایرباد 8 ساعت کار می کند و با شارژ به وسیله قاب می توان 8 ساعت دیگر نیز از آن لذت برد.

ایرباد WF-H800 Hear.In 3

 

ایرباد مذکور از درایورهای 6 میلیمتری بهره مند بوده و ساختار آنها به گونه ایست که از سه نقطه به گوش ها متصل می شوند تا احتمال بیرون آمدنشان به حداقل برسد. متاسفانه از قابلیت حذف نویز خبری نیست ولی می توان با کمی فشار دادن آنها به داخل گوش ها نبود این قابلیت را جبران کرد. هنوز مشخص نشده این گجت ضد آب یا ضد عرق هست یا خیر.

ایرباد WF-H800 Hear.In 3 از ماه ژانویه سال آینده میلادی ابتدا در کشور استرالیا و به قیمت 350 دلار قابل خریداری خواهد بود.

سونی اواسط تیر ماه از ایرباد تماماً بیسیم دیگری به نام WF-1000XM3 نیز رونمایی کرده بود. این محصول از قابلیت حذف نویز بهره می برد و در رنگ های مشکی و نقره ای به قیمت 230 دلار به بازار عرضه شد.

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر