هنوز رونمایی از گلکسی واچ اکتیو 2 حتمی نشده ولی مشخصات و رندر جدیدی از این ساعت هوشمند منتشر شده است. گزارش ها حاکی از به کارگیری صفحه نمایش سوپر AMOLED، چیپست اگزینوس 9110 و حذف زه چرخشی هستند.

به گزارش sammobile، افشاکننده evleaks به تازگی رندرهای رسمی و مشخصات گلکسی واچ اکتیو 2 را فاش کرده است. طبق اطلاعات درز شده این گجت پوشیدنی در دو سایز 40 و 44 میلیمتری به بازار می آید.

مدل 40 میلیمتری صفحه نمایش 1.2 اینچی و مدل 44 میلیمتری نمایشگر 1.4 اینچی خواهد داشت. هر دو مدل از نمایشگر سوپر AMOLED با رزولوشن 360x360 پیکسل بهره مند هستند. صفحه نمایش این ساعت توسط +Gorilla Glass DX محافظت می شود. مدل باریک تر 31 و مدل قطورتر 36 گرم وزن دارد.

 

می توان گلکسی واچ اکتیو 2 را با قاب آلومینیومی یا استیل سفارش داد که مطابق استاندارد مقاومت لوازم ارتش ایالات متحده آمریکا (MIL-STD 810G) هستند. زه چرخشی از این ساعت حذف شده ولی جای آن را زه لمسی گرفته است که می توان به جای استفاده از صفحه اصلی ساعت از طریق آن به رابط کاربری دسترسی پیدا کرد. صفحه ساعت های هوشمند آنقدر کوچک است که هنگام دسترسی کاربر به منوها انگشت او تمام صفحه را می پوشاند بنابراین این تغییر می تواند ایده هوشمندانه ای باشد.

گلکسی واچ اکتیو 2 چیپست اگزینوس 9110 نسل قبلی را داشته و در مدل بلوتوث از 768 مگابایت حافظه رم و در مدل LTE که فقط با قاب استیل عرضه می شود، از 1.5 گیگابایت رم برخوردار است. هر دو مدل با 4 گیگابایت حافظه داخلی به دست خریدار می رسند.

قابلیت ثبت نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام سال آینده در قالب به روز رسانی به ساعت اضافه خواهد شد
گلکسی واچ اکتیو 2 با بند 40 میلیمتری از باتری 247 میلی آمپر ساعتی و با بند 44 میلیمتری از باتری 340 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد. همانطور که قبلاً گزارش کردیم، قابلیت الکتروکاردیوگرام (ECG) و تشخیص سقوط در هر دو مدل وجود دارد ولی قابلیت ثبت نوار قلب احتمالاً سال بعد در قالب به روز رسانی به ساعت ها اضافه خواهد شد. این ساعت از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند بنابراین تا مسافت بیشتری به گوشی شما متصل خواهد ماند.

خریدار می تواند گلکسی واچ اکتیو 2 را با قاب آلومینیومی در رنگ های مشکی، نقره ای و صورتی طلایی سفارش دهد. مدل استیل نیز در رنگ های مشکی نقره ای و طلایی در دسترس خواهد بود. هر دو سایز این ساعت هوشمند را می توان با این رنگ ها سفارش داد.

 

برای دیدن اخبار فناوری بیشتر اینجا  کلیک کنید

 منبع خبر