ایرانسل در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور برگزار شد، به‌عنوان «اپراتور برتر محور توسعه کسب‌وکار در حوزه فاوا» انتخاب شد.

 

 

صبح امروز و هم‌زمان با برگزاری سومین روز نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹، ایرانسل به‌عنوان اپراتور برتر در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) برگزیده شد و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را از محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد.

برگزاری این جشنواره از سال ۱۳۹۰ و هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات آغاز شده و هشتمین دوره‌ی آن به همراه برنامه جایزه ملی کیفیت در بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

در این مراسم، علاوه بر وزیر ارتباطات، نیره پیروزبخت، مدیرعامل شرکت استاندارد، حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ستار هاشمی، جانشين معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز حضور داشتند.

ستار هاشمی، سرپرست معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: «از اهداف جشنواره فاوا ایجاد فضای رقابتی سالم همراه شور و نشاط و شناسایی نخبگان حوزه و شرکت‌های برتر است که می‌تواند نقش کلیدی در توسعه حوزه داشته باشد.»

این در حالی بود که هیچ اپراتور تلفن همراه دیگری مقامی در این جشنواره به دست نیاورد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گفت: «رگولاتوری باید با جدیت، پیگیر حضور و توجه همه اپراتورها و شرکت‌ها در جشنواره باشد.»

آذری جهرمی همچنین ادامه داد: «امسال برای شرکت‌هایی که در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت کردند، بسته‌های تشویقی در نظر گرفته‌ایم.»

در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محور توسعه کسب‌و‌کار، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات ایران در رتبه‌های بعدی این ارزیابی قرار گرفتند.

 

برای دیدن اخبار فناوری بیشتر اینجا کلیک کنید

منبع خبر