باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی Call Of Duty: 

مدرن وارفر دارای دو حزب اصلی است که بازیکنان آن‌ها را با نام سوپر فکشن‌ها مشاهده می‌کنند. همچنین زیرمجموعه‌هایی هم برای این دو گروه درنظر گرفته شده است که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص‌به خودشان را دارند. جوئل امسلی دراین‌باره می‌گوید:

آن‌ها سوپر فکشن‌ها هستند که از شرق و غرب جهان انتخاب شده‌اند. به دو نیروی مختلف نیاز داشتیم تا بتوانیم ساختار بازی را به‌وجود بیاوریم. همچنین هر گروه اصلی دارای زیر گروه‌های مختلفی است. این زیر گروه‌ها می‌توانند همان گروه‌های (سکواد) قدیمی و سنتی بازی‌های ویدیویی یا نیروهای مخصوصی از نقاط مختلف جهان باشند. برای مثال در واقعیت گروه Seal می‌تواند یک عضو PJ را به‌عنوان مدیک یا یک عضو نیروی هوایی را برای استفاده از Air Strikeها و موارد مشابه استفاده کند. من فکر می‌کنم که شما می‌توانید تصور کنید که ساختار استفاده شده، تا چه اندازه آزادی عمل‌هایی را در دسترس ما قرار می‌دهد و می‌تواند یک تجربه‌ی واقع‌گرایانه را به ارمغان بیاورد. درآینده اطلاعات بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

 

با این‌تفاسیر باید منتظر ۱۰ مرداد ماه ماند و ببینیم ساختار گروه‌ها و زیر گروه‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare به چه شکل خواهد بود. نظر شما کاربران سفارش دات نت دراین‌باره چیست؟ بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر در تاریخ ۳ آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، Play Station 4 و XBOX 1 عرضه می‌شود.