به‌تازگی چند رندر باکیفیت و واضح از سری Honor 9X منتشر شده که در آن اثری از ناچ یا حفره دیده نمی‌شود. یکی از این رندرها از وجود مکانیزم پاپ‌آپ در آنر 9X پرو خبر می‌دهد.

 

شرکت آنر در تاریخ ۱ مرداد از سری جدید Honor 9X رونمایی می‌کند. ساعاتی پیش در خبری اطلاعات کامل آنر ۹ ایکس را که در مرجع اطلاعاتی TENAA رویت شده بود به اطلاع شما رساندیم، اما مشخصات مدل پرو هنوز در این مرجع ثبت نشده است. حالا در جدیدترین خبر، وبسایت MySmartPrice تصاویر واضحی از این دو دستگاه منتشر کرده که جلو و عقب این محصول را به خوبی نشان می‌دهد.

 

تصاویر افشایی آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو از شباهت بسیار زیاد طراحی این دو دستگاه حکایت دارد. بخش جلویی این دو گوشی فاقد ناچ است، اما بر اساس رندر رسمی مدل پرو که در مرجع Vmall منتشر شده بود، می‌دانیم که این تلفن هوشمند از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند.

 

در سمت راست بدنه این سری دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور قرار گرفته که حسگر اثر انگشت احتمالا در همین دکمه پاور تعبیه شده است. حاشیه پایین نمایشگر کمی ضخامت دارد و نسبت به سه سمت دیگر صفحه بیشتر به چشم می‌آید.

قاب پشتی آنر ۹ ایکس به رنگ سیاه است و به نظر می‌رسد که از جنس شیشه باشد. در گوشه سمت چپ بدنه دوربینی دوگانه با چینش عمودی دیده می‌شود که زیر آن فلش LED قرار گرفته است. علاوه بر این، وجود برچسب 48MP AI Camera حضور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت هوش مصنوعی را در این دستگاه تایید می‌کند.

 

 

قاب پشتی آنر ۹ ایکس طیفی از رنگ بنفش دارد که الگویی به شکل X روی آن دیده می‌شود و باز هم احتمالا از جنس شیشه است.

در این دستگاه هم برچسب 48MP AI Camera دیده می‌شود، اما در این دوربین سه سنسور وجود دارد. شایعات حاکی از آن است که آنر ۹ ایکس از سنسورهای ۴۸ + ۲ مگاپیکسلی و آنر ۹ ایکس پرو از سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

 

آنر ۹ ایکس نمایشگری ۶.۵۹ اینچی با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد. موتور محرک این دستگاه Kirin 810 است و همراه با ۸ گیگ رم به بازار می‌آید. به‌علاوه، بالاترین مدل این دستگاه از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده می‌کند.

ظرفیت باتری هر دو گوشی احتمالا ۴ هزار میلی آمپر است، و انتظار داریم که در تاریخ ۱ مرداد علاوه بر این دو دستگاه از آنر بند ۵ نیز معرفی شود.

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا کلیک کنید

منبع خبر