بعد از ظهر روز گذشته ترامپ فرصت را مغتنم شمرد و در مورد رمزارزها توییت هایی را منتشر کرد. او در توییت های خود به دنیا اعلام کرد که طرفدار بیتکوین و دیگر پول های مجازی نیست چراکه ارزش ناپایداری دارند و روی هوا استوارند.

ترامپ طی یک رشته توییت افکار خود در مورد پول های دیجیتال را بیشتر برای مخاطبانش باز کرد و اظهار داشت:

فیسبوک تازگی ها لیبرا را معرفی کرده. این پول جایگاه ضعیف و اطمینان پذیری پایینی دارد. اگر فیسبوک و دیگر شرکت ها می خواهند بانک باشند باید مراحل قانونی لازم برای این کار را طی کرده و تابع قوانین وضع شده برای سیستم بانکداری باشند. درست مانند بانک های ملی و بین المللی.

این اظهارات ترامپ به نوعی همراستا با انتقاداتی بود که دمکرات ها هفته پیش در مورد لیبرا مطرح کردند. آنها اعلام داشتند که فیسبوک باید پروژه لیبرا را فعلا به تعویق بیاندازد تا اثرات آن روی سیستم مالی دنیا به صورت کامل بررسی شود.

توییت ترامپ رمزارزها

 

توییت ترامپ رمزارزها

 

توییت های جنجالی ترامپ در مورد رمزارزها طبق روال همیشه با صحبت های همیشگی اش در رابطه با اطمینان پذیری بالای دلار آمریکا به پایان رسید و چنین گفت:

ما تنها یک پول واقعی داریم و آن دلار آمریکاست. این پول حالا از هر زمان دیگری قدرتمندتر است و اطمینان پذیری بالایی دارد. این پول با اختلاف، بر هر نقطه ای از دنیا سلطه دارد و همیشه هم همینطور می ماند.

جالب است بدانید ترامپ روز گذشته در حالی این صحبت ها را مطرح کرد که ساعاتی قبل از آن میزبان دورهمی جمعی از محافظه کاران آمریکا بود تا با آنها از تعصب و سانسور در شبکه های اجتماعی بگوید و برایشان اظهار تاسف کند.

بعد از انتشار این توییت مایک سرنوویچ از صاحب نظران راستگرای آمریکا در پاسخ چنین نوشت:

[تنفر شما از رمزارزها] اشتباه بزرگی است و نشان دهنده عدم آگاهی شماست.

به نظر می آید که سرنوویچ و جمعی دیگر از کارشناسان حالا آماده اند تا به ترامپ در باب مزایای بیتکوین آموزش دهند.

 

برای دیدن مطالب فناوری بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

منبع خبر